מדיניות משלוחים והחזרות


📦 משלוחים

זמן אספקה

  • רוב ההזמנות נשלחות עד 7 ימי עסקים מרגע אישור התשלום.

  • ימי שישי, שבת, חגים וערבי חג אינם נחשבים לימי עסקים.

  • אם מוצר לא במלאי, נעדכן אותך בזמן המשוער למשלוח או נציע מוצר חלופי.

עלויות משלוח

  • משלוח חינם – להזמנה מעל סכום 199 ₪ .

  • בהזמנות מתחת לסכום – דמי משלוח בגובה 30 ₪ .

  • משלוחים מיוחדים (כמו משקל או מיקום חריג): עלויות בהתאם לחברה לוגיסטית + התראה מראש ללקוח.

אחריות על משלוח

  • לאחר מסירת החבילה לחברת השליחויות, האחריות על נזקים או אובדן חלה על החברה הלוגיסטית.

  • מומלץ לבדוק את החבילה ליד השליח; במידה ויש נזק, לציין זאת במעמד המסירה.

🔄 החמרות והחזרות

ביטול עסקה

  • ניתן לבטל עסקה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

  • טרם ביטול, יש לשלוח הודעה בכתב (דוא״ל/וואטסאפ).

  • הלקוח יחויב בדמי קנס של עד 5% מערך העסקה (לא יעלה על 100 ₪).

החזרת המוצר

  • החזרה תתאפשר רק באריזה המקורית, במצב שמיש וללא פגמים.

  • הלקוח אחראי על עלויות ההחזרה, אלא אם המוצר פגום או שגוי.

  • אם המוצר נשבר/פורק – החזרה תאושר רק עם הסכמת הספק מראש.

החזר כספי

  • כספך יוחזר בדרך התשלום המקורית – בתוך עד 14 ימים ממועד קבלת המוצר בחנות.

  • דמי משלוח שלא שולמו לא יוחזרו.

⛔ ביטול מצד החנות

במקרים הבאים, החברה רשאית לבטל את ההזמנה:

  1. טעות במחיר או בתיאור המוצר.

  2. חוסר במלאי שלא נצפה מראש.

  3. מקרי כוח-עליון (שביתה, מצב חירום וכו').

  4. תקלה טכנית שהשפיעה על תהליך המכירה.

במקרה של ביטול מטעמנו, תקבל הודעה בשירות הלקוחות ויוחזרו כספיך באותו אמצעי תשלום.

0
דף הבית טלפוןwaze פייסבוק